Menu strony

W jaki sposób obecnie oferowane narzędzia udostępniane przez Google mogą wpływać na usługi tego światowego giganta.

Nasz obecny świat, oparty na internecie, potrzebuje szybkiego i sprawnego dostępu do wiadomości. Z tego też powodu Google w swojej wyszukiwarce bez przerwy poszukuje nowych rozwiązań, jakie mogłyby pomóc w jeszcze lepszym i bardziej dopasowanym pokazywaniu wyników. W ciągu ostatnich lat nastąpiło sporo zmian, jakie miały za zadanie prezentację serwisów jak najbardziej odpowiadających oczekiwaniom poszukujących informacji. Lecz również sami użytkownicy sieci są coraz bardziej świadomi tego, jakiego rodzaju informacji będą potrzebować, i zaczynają wprowadzać coraz precyzyjniejsze sformułowania. Jak podaje Google, każdego dnia około 15 procent ogółu zapytań, jakie się pojawiają, są zupełnie nieznane. A jeżeli są nowe, to wyszukiwarka musi w jakiś sposób dać sobie z nimi radę i dopasować do nich wartościowe, spełniające warunki strony. Do tego celu Google ma różnorodne mechanizmy, a ostatnio coraz chętniej wykorzystywany jest RankBrain, będący formą sztucznej inteligencji. Po szczegóły sprawdź stronę Artefakt Algorytm ten został opracowany w roku 2015 i przez te kilkanaście miesięcy zdążył już pokazać swoją wyjątkową skuteczność. Bez przerwy sprawdza on nowe hasła które pojawiają się pierwszy raz, sprowadzając je do jednostek matematycznych zwanych wektorami. Jeżeli ktoś wprowadzi hasło, które nie jest znane, to RankBrain za pomocą sztucznej inteligencji odnajduje zwroty mające podobne znaczenie i tym samym pozwala na znacznie lepszą filtrację wyników.
RankBrain
Dużo zmian pojawia się także w obszarze wyświetlania reklam dla użytkowników, a przecież to właśnie na reklamach najwięcej zarabia wyszukiwarka. Współczesne algorytmy coraz lepiej dopasowują treść boksów reklamowych do zawartości strony, na której są one wyświetlane, ale też do preferencji konkretnego użytkownika. Tym sposobem można mu kierować oferty, jakimi może się potencjalnie zainteresować. W ostatnim czasie Google wprowadziło kolejną usługę w tym obszarze, to znaczy Customer Match.(Link) Usługa ta polega na targetowaniu reklam na podstawie adresów mailowych, które pozostawili klienci w najważniejszych usługach Google, to znaczy wyszukiwarce, YouTube i Gmail. W chwili, gdy poszukują oni jakiejś informacji czy produktu można dotrzeć do nich z reklamą, i to reklamą dopasowaną w odpowiedni sposób. Dzięki temu można prowadzić zaawansowane kampanie reklamowe, które będą skierowane do określonej grupy klientów.


Sprawdź też

Przeprowadź szkolenie w dobrej sali w pięknym otoczeniu

londyn
Jeżeli stoi przed nami trudne zadanie organizacji szkolenia albo kursu, dobrze jest się do owej sytuacji dobrze przygotować. Oczywiście istotne są materiały ale także sala oraz miejsce, w jakim odbywa się szkolenie.


Jeżeli chcemy zrobić szkolenie jednodniowe, warto to zrobić w pobliskim mieście.
Takie działania mają wiele ważnych zalet. Przede wszystkim kierowane są one do klientów, których się już poznało, a nie całkowicie przypadkowych osób. Tym sposobem budować lojalność swojej firmy, a równocześnie zachęcać do ponownego zakupu.
2020/04/21, 16:25:03