Menu strony

Rozmaite narzędzia na przyciągnięcie uwagi klienta czyli kilka słów o reklamie outdoorowej

Istnieje bardzo dużo form reklamowania przedsiębiorstw i usług. Można do tego celu wykorzystać media lub też stworzyć tekst reklamowy na przedmiotach codziennego użytku. Z pewnością jednak w życiu codziennym najbardziej zwraca się uwagę na różnorodne reklamy stosowane na zewnątrz. Przedsiębiorcy wykorzystujący elementy reklamowe tego typu zdają sobie sprawę z tego, że im bardziej neizwykła i rzucająca się w oczy reklama, tym większa szansa na odniesienie sukcesu. W tej sytuacji z kolei sukces skojarzenie marki przez ewentualnych klientów oraz tworzenie miłych skojarzeń.
Najczęściej wykorzystywaną odmianą jest z pewnością reklama zewnętrzna. Będą to różnorodne plakaty, bannery, naklejki na szybach czy samochodach i tak dalej. Nie dziwi więc fakt, że druk banerów we Wrocławiu (ciekawy link) należy do usług, które wykonuje się w wielu rozmaitych miejscach w mieście.

Sprawdź też

Promocje na billboardach

telebimy
Billboard, czy też telebim to nośniki promocji w szerokim zakresie wykorzystywane przez sporo firm. Billboard jest nośnikiem reklamy o obszernych wymiarach, zazwyczaj występującym w postaci tablicy, czy też plakatu. Billboardy mogą być podświetlone, aby były widoczne w porze nocnej.


Reklama audialna

Reklama na bilbordach
Jedną z odmian reklamy używanej na zewnątrz jest reklama głosowa. Wiele osób jest nieświadomych faktu, że głośna muzyka dobiegająca z klubów czy barów to często wynik zastosowania specjalnych głośników w celu przyciągnięcia ewentualnych klientów. Właściciele klubów muszą jednak pamiętać o uiszczeniu właściwych opłat za odtwarzanie muzyki w miejscach publicznych; w przeciwnym razie grozi im kara. Ostatnio popularne stały się reklamy słyszane z aut, szczególnie w miejscowościach turystycznych. W ten sposób reklamują się kluby, parki rozrywki i dużo innych miejsc. Ten rodzaj reklamy bywa jednak niezwykle uciążliwy, szczególnie gdy auto jeździ przez cały dzień w obrębie niewielkiej miejscowości. Tym sposobem niekiedy zamiast przyciągnąć gości, zniechęca się ich.

Reklama wizualna

billboard
O wiele popularniejszą odmianą od audialnej jest reklama wizualna, czyli taka, która oddziałuje na ludzki wzrok. Reklam tego typu jest tak dużo, że czasami niewielkich wcale się już nie zauważa. Dlatego tak bardzo dba się o to, by były duże i ”wpadające w oko”.

To jest bardzo ciekawa problematyka i warto ją przeanalizować dokładniej, więc bez wahania sprawdź szczegóły w źródle (https://memento-wroc.pl/transport/), który jest tutaj.

Przykładem jest wykonywanie reklam na pojazdach komunikacji miejskiej, z wykorzystaniem specjalnej siatki. Dzięki tej siatce pasażerowie mogą patrzeć przez szybę, ale nie jest to zbytnio komfortowe. Banery we Wrocławiu (warto zobaczyć na jak również reklamy na pojazdach komunikacji miejskiej, spotyka się w dużych ilościach.
2019/03/12, 07:19:02