Menu strony

Czy umiemy z rezultatem wykorzystać reklamę publiczną

Przechadzając się deptakami zatłoczonych miast naszego kraju, zachwycamy się współczesnym światem pełnym komunikatów. Nasze oczy kierują się w stronę połyskujących ekranów - placówek handlowych, placówek usługowych, ośrodków lekarskich czy punktów aptecznych, zapraszających nas przechodniów do kierowania się w ich stronę i korzystania z ich usług.
Wykorzystywane nowatorskie techniki typu telebim led (daily motion), czy podświetlany kaseton, to z pewnością przyszłość
billboard
reklamy i komunikatów. Nowoczesne monitory led są medium informacji o rozkładzie podróży odjazdów i przyjazdów na stacjach kolejowych, na lotniskach. Zawiadamiają nas podróżnych o przebiegu i kierunku trasy transportu komunikacji publicznej.

Z wykorzystaniem monitorów led podawane są wiadomości giełdowe, z instytucji finansowych, ze stadionów sportowych a także informacje związane z kulturą. Zlokalizowane przy drogach komunikują nam o cenach paliw proponowanych przez pobliskie stacje benzynowe. Świat idzie naprzód. Czas przyszły zapewne przyniesie jeszcze więcej możliwości i rozwiązań multimedialnych odpowiedzialnych za reklamę. Reklamodawcy podejmują coraz dynamiczniejsze działania marketingowe lansując swoje marki. Nowoczesne reklamy można zobaczyć tutaj: ekran ledowy w olsztynie na pstrowskiego.


Sprawdź też

Billboardy w Krakowie

billboard
Nie musimy wiele robić, by dobrze promować swoją firmę. Produkty, dzięki znakomicie przygotowanej strategii reklamowej, trafia do sporego grona odbiorców. Skutecznymi sposobami promocyjnymi są także metody tradycyjne, jak reklama drukowana w prasie czy plakaty reklamowe w mieście.

Istnieje jedynie niebezpieczeństwo dublowania w następujących po sobie spotach zamieszczonych sporo wcześniej pionierskich pomysłów. W tak olbrzymim nagromadzeniu informacji o produktywności outdooru decyduje w ogromnej mierze wyjątkowy twórczy zamysł na wykorzystanie medium lub zaprezentowanie produktu. O efektywności reklamy decyduje jej oryginalność oraz różnorodność medium promocyjnych. Poza reklamą zewnętrzną są różne możliwości marketingowe polegające na emitowaniu wiadomości za pomocą internetu i poprzez radio, prasę i telewizję.
2015/03/09, 10:08:14